PRE VÁS / PRE FIRMY
Podpora: +421 34 330 1111

Ako treba vyplniť poštovú poukážku?

Často sa nám stáva, že klienti pri platbách za poskytované služby poštovou poukážkou túto nesprávne vyplnia, čo spôsobí, že sa takáto platba nedá identifikovať. To znamená, že vy peniaze zaplatíte, my ich prijmeme, ale nevieme od koho sú. Toto vedie k nedorozumeniam a často aj k dočasnému zablokovaniu pripojenia na Internet.

Najdôležitejšie sú správne vyplnené údaje v pravej časti poukážky. Informácie na podacom lístku (ústrižku), slúžia len pre Vašu informáciu a prípadnú neskoršiu reklamáciu platby.

Pri použití čiastočne predvyplnenej poukážky je dôležité uviesť

  • sumu (podľa zmluvy a neskorších dodatkov)
  • variabilný symbol (je to minimálne 4-miestne číslo zmluvy, alebo dodatku)

Pri použití nevyplnenej poukážky je dôležité uviesť

  • sumu (podľa zmluvy a neskorších dodatkov)
  • variabilný symbol (je to minimálne 4-miestne číslo zmluvy, alebo dodatku)
  • číslo účtu (podľa kontaktov)

Potrebujete poradiť? Zavoláme Vám!

Nechajte nám vaše číslo. Radi vám telefonicky poradíme.